2011. szeptember 14., szerda

vannak

Vannak olyanok személyek akiket nem tudsz elfelejteni, akik/aki mindig többet fog jelenteni neked mint más/mások. Akiket tiszta szívből szeretsz és bármit megtennél érte. Bármit megetnnél,hogy újra lásd, hogy újra találkozhass vele. Olyankor jössz rá, hogy mennyire szeretsz is valakit amikor nincs melletted, amikor nem láthatod. Mikor minden vele töltött percet ajándéknak élsz/éltél át, de sajnos minden elmúlik. Ezek a percek is elmúlnak, elmúlnak és többé nem jönnek vissza, soha. Elmúlnak a szép pillanatok a bánatok, minden. Amióta elmúlt az a nap mikor taálkoztunk azóta hiányzol, minden nap a fejemben jársz, minden gondolatom Te vagy. Szeretlek. Szeretlek Tündérkém és mindig szeretni foglak, örökké, amíg élek és ezen nem változtathat semmi. Bár csak egyszer találkoztunk akkor is csak rövidke 2 órára, de nekem az épp elég volt , hogy belédszeressek és rájöjjek arra, hogy kellesz nekem és szükségem van rád. Lehet, hogy nem foglak megkapni, lehet hogy többé soha nem látlak viszont, de a szívemben mindig örzni foglak, minden percet, minden mozdulatod, minden szavad és soha nem felejtelek el. Nagyon hiányzol, hiányzik mindened a szemed, a hajad, a hangod, a pillantásod, a mosolyod, az arcod, a szád mindened. Kibírom ha nem kaplak meg, de azt csakis nagyon nehezen, kellesz nekem, hogy teljes legyen az éltem, Te hiányzol belőle csak, nekem nem kell több, nem kell drága kocsi, nemkell hatalmas ház, nemkellenek drága cuccok, nem.. nekem ezekre nincs szükségem, csak egy dolgot kérek, Téged, nekem csak Te kellesz. Lehet hogy idővel elfogsz felejteni, lehet hogy majd nem tudod pár év múlva hogy én ki vagyok, de én mindig emlékezni fogok rád. Tudom hogy messze vagy de ez engem nemérdekel, a távolság nemszámít, minden legyőzhető. Ha nem kaplak meg mégsem Téged akkor kérlek emlékezz rám, emlékezz hogy ki voltam, hogy mennyire szerettelek és mennyire szeretlek most is. Szeretlek akármi is lesz ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése